HTML

Blogger papa

A kislányom születése adta a gondolatot, hogy létrehozzam ezt a blogot, ami minden bizonnyal tartalmazni fog örömet, fájdalmat, könnyeket és szeretetet és talán nem fogja nélkülözni a meglepő fordulatokat sem, hiszen ez egy gyönyörű szép kislánynak a története...

Friss topikok

Linkblog

HTML doboz

181545.jpgKellemes Karácsonyi Ünnepet!

Bárányhimlő oltás_No 2.

2014.09.10. 12:56 Koniec

Apának ma kihúzták a bal alsó 6-os fogát, ezért keveset beszélt velem és azt is olyan furcsán. Beültünk az autóba anyával és elindultunk a "doktornő"-höz. Senki sem volt a rendelőben előttünk, ezért gyorsan sorra kerültünk. Az a kedves Ravasz doktornéni rendelt. Anya az ölébe vett és mire észre vettem, az asszisztens néni valami hideg spray-vel ráfújt a bal vállamra. Nagyon megijedtem és felsírtam, hogy anya vegye észre, hogy ez nekem nem tetszik annyira. Ezután jött a hadd el hadd. A doktor néni valami nagy fecskendővel megszúrt és azt mondta, hogy már kész is és hogy milyen ügyes vagyok. Nekem potyogtak a könnyeim, mert én tulajdonképpen csak a matricák miatt szeretek ide jönni. 

Kaptam is matricát, de milyen szépet. Már meg is nyugodtam, mert ez a matrica nagyon tetszik nekem és anya sem sír. Szóval béke van, nem kell félni semmitől. Apa különben is ígért egy gombóc fagyit, amit bevasalok rajta. Remélem, hogy lesz finom "íliás" (Vaníliás) fagyi, mert az a kedvencem.

Anya azt mondta, hogy most már mindketten voltunk orvosnál, ezért nagyon büszke ránk. én is büszke vagyok magamra. Finom is volt a vaníliás fagyi, amit a Lidl áruház melletti fagyizóban nyalogattam el apával és anyával.

Kezd tetszeni ez az oltásosdi. Na jó, nem!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koniec.blog.hu/api/trackback/id/tr926685095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása