HTML

Blogger papa

A kislányom születése adta a gondolatot, hogy létrehozzam ezt a blogot, ami minden bizonnyal tartalmazni fog örömet, fájdalmat, könnyeket és szeretetet és talán nem fogja nélkülözni a meglepő fordulatokat sem, hiszen ez egy gyönyörű szép kislánynak a története...

Friss topikok

Linkblog

HTML doboz

181545.jpgKellemes Karácsonyi Ünnepet!

Óvodába megyek...

2014.02.25. 22:19 Koniec

Már napok óta hallom anyáéktól, nagyikáéktól, hogy "na, ha majd oviba mész, akkor ez, meg ez fog történni, így meg így kell viselkedni és ilyesmik".

Ma reggel nem tudtam nyugodtan befejezni a medvehagymás szendvicsemet és a tejcsimet, mert anya és apa sürögtek-forogtak, készülődtek és siettettek. Azt mondták, hogy megyünk az oviba...

Még sosem voltam ott, de nem is nagyon érdekelt eddig.

Apa beültetett a kis biztonsági székembe az autóba és anyával együtt elindultunk. Mikor megérkeztünk az Mackó oviba, a nyuszi csoport öltözőjébe megtaláltam a fogason a jelemet: Pöttyös labda. 

Anyának váza, apának léggömb volt a jele az oviban, de vicces.

Anya levette az overálomat, átvettük az ovis rucimat és beléptünk az ajtón. Már sok gyerek volt a teremben. Játszottak, beszélgettek, nevetgéltek. Én csak nézelődtem, de Kati néni bemutatott a többi gyereknek. Nem igazán szólaltam meg, csak figyeltem a gyerekeket. Apa eközben kitöltötte a papírokat. Anyával és Kati nénivel megnéztük, hogy hol van a wc, hol kell majd kezet mosni és hol van a kis poharam? Itt nem kell felállni magasítóra, mint otthon. Minden olyan alacsonyan van, hogy elérhessem.

Apa és anya fényképezett engem és a többi gyereket, ahogy megreggelizünk. Apa elköszönt tőlem, mert Komáromba ment dolgozni, de anya velem maradt. Sokat játszottam egy idősebb kislánnyal, aki kézen fogott és az udvarra mentünk. Ebédre sárgaborsó levest ettem (két tányérral, amit eddig még sohasem ettem) és utána diós metéltet. Ez is finom volt, de eddig nem igazán ettem diót, mert anya azt mondta, hogy allergizál a dió és majd ha nagyobb leszek, csak akkor ehetek. Ezek szerint nagyobb lettem,hi.

Mikor a többiek lefekvéshez készültek, akkor anya kézen fogott és haza vitt. Nagyon elfáradtam, a metrón már majdnem elaludtam és hisztiztem is egy kicsit a buszon. Juditka eljött elém a buszmegállóhoz és anya elment délutánra dolgozni. hamarosan elnyomott az álom. Anya csak késő este jött meg és megfürösztött a kis kádamban. Apával Skype-on beszélgettem egy kicsit -anya behozta a tabletjét a fürdőszobába- de nem igazán mondtam sok mindent neki. Az óvó néni meg is jegyezte anyának a nap végén: "ez a kislány szokott beszélni?"

Egész nap csak csendes szemlélője voltam a történéseknek, de otthon mindig kieresztem a gőzt...mert még kicsi vagyok. 

Hát, ez volt az első napom a Medve óvoda, Nyuszi csoportjában. Holnap megint megyek és most már mindig mennem kell, azt mondta anya. Szerintem jól éreztem magam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koniec.blog.hu/api/trackback/id/tr215819624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása