HTML

Blogger papa

A kislányom születése adta a gondolatot, hogy létrehozzam ezt a blogot, ami minden bizonnyal tartalmazni fog örömet, fájdalmat, könnyeket és szeretetet és talán nem fogja nélkülözni a meglepő fordulatokat sem, hiszen ez egy gyönyörű szép kislánynak a története...

Friss topikok

Linkblog

HTML doboz

181545.jpgKellemes Karácsonyi Ünnepet!

Mikor beteg voltam...

2015.01.20. 09:45 Koniec

Mikor beteg voltam, akkor sokat köhögtem, még éjszaka is. Anya minden nap adott nekem finom kanalas gyógyszert (Lándzsás útifű kizárólag a Jutavit termékét!:)) és egy kis gyógyszeres mérőkupakba öntött anya Cebion C-vitamint, D- vitamint, mit összekevert mézzel és egy kis almalével, vagy teácskával öntött fel.

Anyáék nagyon izgultak, hogy minél előbb gyógyuljak meg, ezért sokat ittam teát is. Apa előszeretettel itta a Kamilla teát és olykor a Mályvalevél és a Hársfatealevél keverékéből is főzött. Ő is nagyon sokat köhögött, sajnos.

Apával voltam otthon két hétig és sokat játszottunk egymással. Apának a kedvence a LEGO Duplo, ezért ha a kedvében akartam járni, mindig ezzel kezdtem a napot. "Figyelj apa, gyere, játszunk együtt. Gyere. Itt van. Építsünk egy tornyot." Természetesen megépítettük a tornyot, de mivel szeretem az építészeti remekeket, ezért hidakat, alagutat, autóknak leguruló pályát, házikót és még sok minden mást is építettünk. Imádtam apával játszani, csak néha megsértődött, ha nem adtam neki oda egy-két építőelemet, vagy ha az ő általa építette házikóból le-le csíptem néhány darabkát. Na, ekkor villámlott a barna szem, bizony.

Ha már nem volt kedvem játszani, akkor a TV-ben néztük meg a "Kalandozások Andyvel" című műsort, ahol sok állatot ismertem meg. Megtudtam hogyan élnek, merre laknak, mit esznek, stb.?  

Aztán megszerettem a "Peppa malacot" is, mert olyan aranyos volt és már kezdtem unni a "Bogyó és Babócát", amit mióta már tudok beszélni, olvasgatok. 

Minden este "Bogyó és Babóca" mese van, mert annyira szerettem egy időben, hogy anyáék beszereztek belőle szép számmal könyvecskét. Mostanában már kissé unalmas és néha apa digitális eszközeit bemutató prospektusokat, vagy Barbie katalógust olvasgatok "sajátos értelmezésben".

Néha a "Ben és Holly apró királysága" című mesefilmet is megnéztük, amin jókat derültem apával. Apa is szereti a mesét, csak most nincs munkája. Holly egy tündérhercegnő és van varázspálcája. Néha engem is így szólít apa. TÜNDÉRHERCEGNŐ. Vicces:)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koniec.blog.hu/api/trackback/id/tr947262137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása